Monday, 11 July 2011

Tudung Harus Berfesyen?

Sekarang ni, macam2 bentuk tudung ada....
Mula2 sekali:


Tudung Wardina tapi stail tudung macam ni aku tak pernah cuba.
Lepas tu,


Tudung Wahida tapi aku tak berapa gemar tudung ni sebab tak ngam dengan bentuk muka.
Tranformasi tudung yang paling besar bila tudung berawning macam ni keluar dan mula digelar Tudung Ekin.


Tapi tudung saiz ni aku belum pernah ada sebab tak selesa rasanya bila tudung tidak melepasi dada. korang perasan tak ketiak Ekin basah tu?


Ni 1st time pakai tudung berawning...

Pastu lagi, macam2lah gaya yg ada kat majalah jugak...

Dalam blog jual tudung....

Fesyen selebriti

Hana Tajima
Yuna
Dan paling kontroversi ialah 
Semestinya Siti !!!
Fesyen Indon pun ada juga...

Dalam banyak2 tudung tu aku hanya suka yang macam ni...



Tak pernah pakai yang terlalu trendy takut muka kelihatan pelik, asalkan kemas, boleh tutup, suda...
Tapi rasa macam terpikat dengan tudung ni...


Ni bukan tudung tapi jubah yang terus ada tudung..tapi cam cantik ja kalau ada tudung macam tu kan..

5 comments:

Fazil Hamid said...

1.rase nye trand bertudung bermula dgn wahidah dan wardina dulu...hehehe..

2.siti dr dulu die ckp die tak bertudung...die berselendang or skarf...hehehe...

abglan said...

Purdah je terus... :)

Nani said...

Fazil: hokey, sudah edit

Abglan: Insya Allah...

Fazil Hamid said...

hehehehe...rajen edit....pasni audit pulak...hahaha..

Nani said...

fazil: hehehe...