Monday 4 July 2011

Dipaksa Shopping

Kemarin jalan dengan Panjang (laki aku)...
Ingatkan hanya keluar makan saja, lepas makan dia mengada pula bawa tengok wayang...
Maka sampai ke malamlah pulak jadinya...
So sejak balik bercuti hari tu, rasa penat masi berbaki hingga ke hari ini so aku bersiap pun ala kadar sajalah...
Macam bibik yang nak ke pasar pun rasanya boleh dikategorikan hehehe...
Time makan Panjang diam lagi, bila ke Suria (mall) dia mulalah popet-popet...
Kritik pemakaian aku yang sangatlah teruk...
Aku kata, aku bukan tak nak lawa-lawa tapi......... (bla...bla...).
Terus Panjang bawa aku masuk kedai kasut, beli kasut. Kasut @ sandal....
Lepas tu Panjang bawa masuk kedai baju, dia pilih baju, suruh aku fitting, ngam tak payah tanggal katanya terus pakai dan bayar...
Jurujual huru-hara cari tag harga di celah2 baju dalam aku hihihi...
Terkejut sebab mungkin jarang ada costumer pelik macam aku....
So oklah.. Inagtkan dah boleh naik atas beli tiket wayang, rupanya dia masih tercari2 baju lain yang sesuai dan suruh aku tambah belian...
So grab lagi 2 pasang baju. Yahoooo!!!
So lepas ni, Panjang bagi amaran, tiada alasan pakai baju buruk bila keluar dengan dia...
Oke darling, ngeeeeee!


 Selekeh!
 Haaa... barulah ok!
 Penat jalan....
Minum petang sebelum masuk panggung...


Time beli tiket pun kami gaduh sebab akulah...
Tak mo tengok filem2 yang ganas... Ada unsur perang, kematian dan macam2... Terutamanya filem orang putih...
Panjang mau tengok Transformer tapi 3D ja ada... Hoi, memang aku nda sanggup pakai 3D... Mampus aku...
terus kami nonton Green Lantern...
Mulanya Panjang nda suka sekali wayang suda main, dia pula yang kesukaan berabis... Tapi napa hero dia mirip Hritik Roshan? Hehehe...
Next time barulah Transformers hokei?

2 comments:

abglan said...

Dua² citer perang ha ha ha!!

Nani said...

At least green lantern bkn 3D sbb aku seram bila sound panggung tu kuat....