Thursday, 14 July 2011

Kursus Integriti-CIDB

Sekali lagi aku wajib hadirkan diri pada satu lagi kursus anjuran CIDB untuk mencukupkan mata renew lesen...
Kali ni best sikit pengisian kerana ada wakil SPRM buat ceramah tentang rasuah...
Menakutkan, dan memang rasuah ni pengkhianat no.1 negara.

Korang boleh ke portal SPRM dan pesalah-pesalah rasuah ada di masukkan di sana untuk tatapan umum sebagai iktibar... Check, check, check! Check it out!

Aku dah lupa kena hadir kursus pada 14 Julai. Nasib baik jam6 bapa sms nak ingatkan. Terpaksa bawa Nadia sebab takde orang jaga... Nak hantar taska, mak aii mahal nak mampus... Kena register rm50 dan upah harian rm30... Tak sanggup den.. Bukan nak hantar selalu pun, rugi ja makcik... Kedekut sei! Hehehe....

Happy ja dapat ikut mummy....

Peserta termuda hihi...

Terpaksa atuk dia pun layan juga....

Tertidur setelah keletihan... Aman skit.

Syukurlah sebab Nadia tak meragam sangat kemarin, kalau tak, mesti kecoh dalam dewan kursus...
Nasiblah penceramah dan fasi yang lain ok ja...
Mula2 tu dorang hairan juga, tiba2 ada orang bawa anak pulak. Tak pernah dibuat dek orang hihihi...
Hentam ja la labuu..

4 comments:

Fazil Hamid said...

wah...saya mase kursus integriti haritu, salah seorg penceramah adalah ustaz zulkifli...salah seorg tenaga pengajar imam muda musim ni...hehehe..
style die ckpmmg sedap..

Nani said...

Integriti anjuran apa tu?

Fazil Hamid said...

maktab perguruan...utk bakal2 cekgu..

Nani said...

bagus juga kalau semua jabatan dan agensi swasta ada kursus ni untuk bagi kesedaran meluas tentang betapa buruknya amalan rasuah....