Wednesday 10 August 2011

UpDate

Rasa macam takde benda sangat nak share hari ni...
Sibok dok layan member2 yang nak join RM20 tu...
Kawan ada tegur tadi, sebelum buat apa2 bisnes internet, kaji dulu halal haramnya dan aku dah baca satu blog ustaz tadi katanya perniagaan internet tak smestinya haram... cuma cara perlaksanaan tu yang kena hati2, takut kan riba dan ada unsur gharar...
Biz RM20 tu sebenarnya jual ebook.. Lepas aku dah bayar RM20, aku dah dapat pun ebook tu. Aku tertarik tentang ebook pasal blog... Tapi walau bagaimanapun, disarankan kepada sesiapa yang pasti tentang hukum jual ebook ni, silalah nasihatkan aku sekali lagi sebab rasa minat sangat nak buat biz ni...

Erm... mana jiran aku ni? Dah update aku ke belum ni...

2 comments:

Cikgu Abah said...

yup...selagi ada jual beli...ok la tu..
yang haram nye kalaua kite tak buat ape2..tapi dapat duet dr org bawahan...hehehe...

abglan said...

Tak tau sangat sistem yg camtuh he he he