Friday 8 February 2013

Penat Sangat!

Blm pon malam sngt aku rsa bdn mcm abis tenaga suda. Rasa macam mau tidur skg juga tapi waktu magrib pun blm abis lagi. Kau gila mau tidur time bgni?

Jam9 tadi cousin aku dtg, tuan punya Case (nama jentera utk korek/ratakan tanah). So start suda keja meratakan tanah tapak rumah aku tu.

Time aku di site (bhsa kontraktor skit), Panjang jaga kantin. Abislah cikgu2 makan megi ja klu dia jga kantin haha. Nasibla kuah soto sudah ready. Akhirnya Guru Besar makan soto not megi. Selamat, hihi.

Blm abis keja di site aku balik kantin masak utk pekeja (indon) jentera tu. Dia sorg ja. Aku xda msk nasi so aku buat mee goreng sotong ja. Penuh satu tapau, sampai dia ckp, bnyk sgt dia nda buli abis. Aik, nda kuat mkn pula si Indon ni. Aku suruh dia smpn ja mknnnya manatau ptg skit dia lapar balik.

Lps hntr mknn tu, aku tinggalkan dia dan blk ke kantin tlg Panjang kemas-kemas. Klu hjg mgu gni, cara kemas kena detail skit jd lambatla. Dia pula ada kursus jam2 dgn Justin Ganai. Apalaghi klu bkn kursus bola (Kejurulatihan).

Hangin juga tadi sebab sesak sangat ba masa. Aku lagi tekerjar2 pg tapak, masak mengemas, dia lg pun ada jg tujuan. Apalagi, berantemla jg skit haha. Laki bni, biasalah tu so malam ni berat skit keja. Pujuk memujuk, manja bermanja. Laki bni gaduhla mcmna pun asalkan tambah sayang. Ken? Hihi

So malam ni mmg jadual masak sudah dipadam. Beli mknn di tamu ja pastu tidur. Ya aku mau rehat. Actually, bkn bdn yg penat ni tp otak..

Tapak siap juga diratakan tadi. Alhamdulillah.

Babai.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: