Wednesday 13 February 2013

JLo Kurus Sangat!

Tak suka! Tak suka! Tak suka!

Semalam p KK, menyempatlah kami tiga beranak kinguk wayang di CP.
Beberapa hari ni filem yang selalu dicanang di twitter ialah Juvana dan Hantu Kak Limah. Oh, ya Wawa Semput juga tapi semalam Juvana tiada sudah dalam panggung. Anak nampak poster Hantu Kak Limah terus dia cakap "mami mau tinguk hantu..". Aku tinguk pula pelakon dalam poster tu, adoyaiii... Semua pelakon yang mengarut (cewah panddai sudah kutuk pelakon local). Terus rejek!

Tinguk pula poster Wawa Semput, Yana okla tapi dua orang heronya menyebabkan aku berkata "sudah2lah kamu..". Tembirang betul aku semalam sama filem Malaysia. Cis! so, rejek juga.

Last2, tinguk poster filem lain. Cina pun ada, comedy. oke, mesti siok ni tapi takut laki nda suka. Tukar ke filem Inggeris. Yaaa... mana satu ya...... tiba nampak Parker dan nama JENIFFER LOPEZ! Oh yeh.... Inilah!

So layanlah cerita tu. Memang best, tentang perompak. Aku malas mau cerita sinopsis. Kamu pi tinguk sendirilah.

Tapi aku memang sedih tinguk JLo dalam tu, pasal apa dia keding sangat.
Punggung pun macam tiada isi sudah, muka kerepot macam nda cukup hormon dia ni.
Whats going on fren?
Telampau diet kali selepas dia brnk tu... Adui, jgnla kau jadi macam si Angelina pula>
Kurus kering macam kena aneroksia.

Jom layan pic dia.

 Kurus kan?

 Cengkung. Nampak tu wrinkle dia tepi mata dan hidung dalam filem Parker.

Nenen pun kicik suda...

Aku memang kecewa dia kehilangan aset yg sgt berharga (nens dan pants..)

bandingkan bodynya yang dulu..


 Badan yg pejal..
 5 bulan slps dia beranak.. Patut pun diet sakan...

 Paha masi besar

Punggung besar...

No comments: