Tuesday 16 April 2013

Simptom Mengandung Lagi...

Iya aku memang mau tmbh anak, anak sulung ku sdh 6 thn umurnya. Sesuai sgtla ada adik tapi kami sudah berusaha stkt yg kami mampu namun masi blm diizinkan Allah untuk mendapatkannya.

Aku redha, x kisahlah Allah tahu apa yg terbaik tapi....

Seringkali dapat simptom...

Mula2 lambat haid lbh dari seminggu. Omaigod! Btl2 aku confident sdh aku positif sb seumur hidup aku mmg x prnh lmbt haid. Dan masa aku positif pegnen Nadia pun hari ke7 haid lmbt dtg. Last2 hampeh! Hehe. Bnyk kali jg aku tertipu dgn kes lmbt haid ni, pastu tiba2 bdn naik naa tau sdh hormon aku mmg x stabil. Haid lmbt, bdn naik, naa dia la tu.

Slps tu aku mmg xpcya lg biar brp lama pun haid lmbt sb sdh lali dan xmau mengharap lg.

Skg ni simptomnya pula:
-kejap2 lapar tp mkn skit2.
-emosi cpt brubah sdgkan aku ni cool :p
-suka mkn masam tp ni dkt haid2 pun mmg kebiasaan
-tba2 gastrik mudah menyerang..
-malam ni aku mau sgt mkn sardin tumis smp rsa mcm mau nangis sb lupa pesan dgn laki td na mana lg ada kedai buka skg. Ermmm:(

Dgn simptom2 ni adalah sgt menjejaskan emosi daku.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: