Saturday 25 February 2012

Kejadian Hari Ini

Happy Sabtuday!
Wah sangat ramai orang turun KK ooh ni hari.
Tu jalan depan CP jam teruk woo.
Lampu merah pun derang langgar ja.
Kereta sambung-menyambung ndak mu bagi chance kreta lain gerak walaupun lampu kawan sudah hijau.
Wa pun heran apsal manusia banyak sangat ini hari.
Rupanya CP ada event baik punya woo.
Pertandingan pasangan kawen-kawen dan paling gempak Sahizey Sam (ngamkah aku eja) dan Yana Samsudin datang sana Tingkat 5 CP depan tempat beli tiket wayang tu kasi ramai orang tinguk Adnan Sempit 2.

Dan aku tayang baju baru petakku dan muka ku yang masih rentung. Kan suka nda disiplin pakai sunblock. Padan muka.

Nadia !!!

ni cerita malam hari jumaat bila aku menghadirkan diri menonton perlawanan persahabatan Sabah vs Malaysia. Bila tinguk stadium penuh begini, rasa sangat mengujakan. Apalah agaknya perasaan kalau dapat tinguk Piala Dunia live begini? Huuuuuh, seram eh!

Walaupun nda nampak Khairul Fahmi secara dekat tapi oklah sudah nampak secara live mamat playboy no.1 negara (tiba-tiba minat semangat mau tinguk si Apek, laki aku jeles ok! Saja duduk jauh dari padang). Pertama kali melihat fenomena jeritan gadis tatkala Apek mengambil bola d tepi pagar tempat duduk penonton. Begitu pula, sakai aku sekejap. Kamu niaaaa ...

Siapalah nda mau jadi STAR bole sepak negara masa kini. Kefamousan mengalahkan Aaron Aziz ! 

Napalah aku jumpa awal lelaki ni? Sudah nda dapat teriak nampak Khairul Fahmi, woha!

P/S: Sebelum pigi stadium lelaki di atas marah2 sebab au nda pi beli tiket awal-awal. Tolong sikit! Siapa kaki bola ni sekarang? Akukah?

No comments: