Monday, 26 September 2011

Raya 2011

24 sept bersamaan 26 Syawal.

Baru abis tengok klip video raya d Astro @15. Lagu Ct tp lupa tajuknya. Sambil menonton aku rakam suara sndri nyanyi2 kecil. Hehehe.. Tone suara bole tahan tp kalau pakai suara besar pasti hancurrr!

Pcya x u all aku blm ada pic bagi baju raya tahun ni? Malas pula nak pose time gi open house.. Ayoyo.. Photoshoot pun x jd pg hari tu sbb laki aku hangin nak hantar nak jemput ke lokasi. Geram sgt! Tak bolela nak merewang kalau harap supir mcm Panjang ni. Takpe, tunggu Ayang drive dulu. Hm!

Perasaan raya aku tahun ni masi tak puas2. Masi terasa kurangnya hingga hari ni. Gara2 tak dapat balik diawal raya tp aku janji tahun depan raya mcm thn ni takkan berulang lagi. Its ok Nani, kau bole tebus detik indah yang terlepas itu. Pasti!

7 comments:

Fazil Hamid said...

hahahaa...
same la..aku bukan je takde gambar baju raya...
tahun ni mmg tak beraya...
tahun depan je la...

abglan said...

Aler... kesian cikgu Fazil, tahun raya takde kot... tukar hari 1 malaysia raya he he

Aki said...

Kakak masih ada kuih raya?? pos sama si Aki sini KL.. capat!! ^_^.v..

Nani said...

Fazil: hahaha.... aku faham sgt.
abglan: mengusik org ye...
Aki: adalg la sikit tp mcm mau expired suda hahaha..

abglan said...

he he he... gurau-gurau

Norhisham Nordin said...

raya tahun ni mcm tak meriah... sama jek mcm yg sebelum2 ni...

Nani said...

sham: tak meriah jugak? kenapa la tu?