Friday 28 December 2012

Naik Gila

Aku kalau penat cepat tertekan.

Ya aku memang nda tahan dengan tekanan.

Aku suka memikirkan sesuatu secara simple, nda mau yg complicated.

Sebab otak aku memang nda buli serabut yang terlalu.

Energy ku lain dr yang lain. Aku pun kadang nda paham.

Dari pagi tadi 9am aku start basuh kain-kain kanopi, plus keja-keja sampingan sambil basuh baju di mesin basuh, jam9 malam baru siap. Tu pun nda abis lagi. Ada dua longgok lagi menanti esok dan aku betul-betul stress buat keja ni berhari-hari. Kotor btl kain-kain aku sebab halaman customer baru2 ni berlumpur. Ya Allah, azabnya aku membasuh.

Utk next urusniaga, aku mau caj sikit utk basuhan kain-kain. Aku mau hntr cuci dobi ja lah. Aku betul serik ni kali dan aku xmau berulang basuh banyak2 dan kotor macam. Ya Allah, aku ngantuk sudah. Kira mau cerita panjang tp mata ni berat sgt.

Oh, ngantuknya!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Ko kna tkr jgk gna kain yg kaler gelap2 klu musim2 ujan n br lumpur..risiko owh nda ilang kuturan syg tu kain2...cuci tgn mmg x lrt klu aku jd ko...mo antar laundry bh tu..ko kn misti mnta deposit utk jaminan kain2 ko x rusak if rusak deposit tu hangus...bla bgtu tuan rmh akn alert n be jaga2...x la kc biar2 kain2 tu kutur...tinguk tmpt jgk la if ko mo kc gna alas kerusi n.meja....if d kg2 bgs jgn la..mmg risiko kain2 rusak n.kutur

Aku MamaGlam said...

Xpa xpa, pasni settle semua, amik cuti 1-2 hati take a good rest dan reward diri sendiri pigi spa. Badan kita ni kdg2 kalau tlampau penat, kena jg bg reward sbb byk buat keja berat. Br la hormon hepi byk dirembeskan mengatasi hormon stress. Hihiihih..