Monday 1 October 2012

Sepatutnya Teruja Tapi Tidak

Walaupun nda bawa banyk duit, walaupun kali ini buat simple saja tapi sepatutnya bermakna...

Percutian ke KL 4hb (lusa).

Kalau tahun lepas aku sambut bufday di KL, tahun ini giliran suami. Percutian ni sepatutnya hadiah hari lahirnya tapi......

Dia nda dapat ikut sebab latihan bola sepak di Kudat. Sabtu ni dorang ada perlawanan persahabatan dengan Sabah.

Sudahla dia nda jadi jalan, hantar aku di airpot pun mungkin nda dapat. Nah lagilah terbunuh keterujaan ku mau p kL. Urm :(.

Di KL nanti adalah kawan yang akan ambil di airport, bermalam juga di rumah kawan. Berjalan2 juga dengan kawan-kawan di sana, alah kawan yang selalu datang Sabah tu, Man, Jijah, syima dan Cidot. Tu sebab aku x payah bawa duit beribu untuk bercuti di sana. Kalau kami perlu bermalam di tempat lain pun kami kongsi membayar semua perbelanjaan minyak, makan, penginapan... Semualah kongsi. Inilah percutian pintar namanya hehehe.

Sepatutnya rancangan awal kali ni mau ke Langkawi tp oleh kerana laki ku nda dapat ikut so Langkawi dibatalkan. Plan B, Bukit Fraser (kalau tak silap tempatlah ya... Man kata air terjun) ataupun Cameron Highland. Musim durian ka skang di sna? Kesian laki aku. Musim inilah yang dia tunggu untuk ke KL... Dia kan raja durian, aku boleh juga tapi nda berapa. Time mengandung anak aku dulu, sebakul durian pun buli aku habiskan. Masa tu ingatkan aku memang betul2 gila durian, rupanya hanya mengidam. Skang kalau jumpa durian pun, makan seulas dua, rasa cukup sudah. Kita tengok dan lihat di Keyhel nanti.

Memang aku nda excited mau jalan tapi try sajalah kan. Manalah tau ada benda baru di sana nanti. Eh lupa! Aku mau survey barang pengantin di Plaza City One. Oh di sana syurga pengantin. Jom! Jom!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

QASEEH HATIKU QASEEH said...

wah...bes nya....aku blm prna lg p keyhel sm laki ku serentak..apa lg sm anak2...slalu kami p keyhel mmg psl kerja...klu mo jln2 mo x dpt...asben aku ssh mo tgl kn kk lama2 sbb dia ada treatment cni...huhu