Friday 5 October 2012

Niat Di Hati Tak Nak.......... ???

Aku mau sangat jadi anak yang berdikari.

Walaupun bapa aku mampu melebihi kemampuan ku tapi aku mau juga menyumbang sedikit.

Namun rezeki belum sampai kot.

Mau dijadikan cerita, ok sejujurnyalah aku cerita sama kamu.

2009 aku ke semenanjung separuh pakai duit aku, separuh pakai duit bapa. Bajet sepanjang di sana hari tu RM4000 mmg soping sakanlah juga.

2010, 2011 semua pakai duit bapa (dalam accaount company).

Dan tahun ini sepatutnya aku pakai duit aku sendiri TAPI tiap kali aku dapat duit untuk belanja aku ke KL ada sajalah hal yang merampas duit tu.

Kalau kamu tau, aku sedih sangat. Betul aku sedih. Niat dihati kali ni mau pakai duit sendiri tapi sudah takdir duit tu bukan rezeki aku. Terpaksa pakai duit company juga :(.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: