Tuesday 31 July 2012

Aku Capek Dengan Segmen

Terlebih dahulu, terima kasih yang tak terhingga kepada kawan baik aku Dania Eryati sebab sudi tag aku dalam satu segmen yang disertainya di myideakini.com. Ya tag itu amat2 dihargai..

Sebenarnya segmen ni best tapi aku sudah puas buat benda ni dulu. Aku minta maaf sangat dengan Yati sebab nda dapat join. Bukan apa, aku sudah penat. Dulu kami ada satu grup juga yang memang komited buat benda ni tapi tiba-tiba admin senyap dan rakan-rakan lain pun sibuk dan lama-kelamaan terus senyap dari mengaktifkan diri. Bukan itu saja, ada pula blogger lain buat benda yang sama dan aku berkali-kali menyertai, memang berhasil tapi kini semuanya senyap. So aku memang sudah penat join segmen2 yang bertujuan menambahkan follower. Aku memang mau ramai orang baca cerita aku tapi aku nda larat sudah mau bersusah-payah untuk itu. Sekarang aku menulis atas dasar minat tanpa paksaan dan harapan tinggi jika ada sesiapa yang menggilai blog ini. Kalau ada terima kasih sangat dan harap kita terus jadi rakan blog sampai bila-bila.

Sekali lagi, terima kasih Yati....

No comments: