Sunday 11 August 2013

Bertuahnya Aku

Hikmah disebalik kesusahan yg ku alami, menyedarkan aku betapa org2 terdekat ku begitu mengambil-berat dan menyayangi aku. Mereka memerhati aku membuat silap dan seakan menanti aku terjatuh dan bersedia untuk menyambut tgn ku yg ingin bangun semula.

Manisnya rahmat Allah...

Aku semakin menikmati kesalahan langkah ku satu masa dulu.

Kenapa aku menjauhkan dan mengasingkan diri daripada jalan hidup yg sepatutnya aku jalani?

Aku buta selama ni.

Tapi aku telah sedar. Yg ku inginkan semoga aku dapat memperbaikinya dan menebus semula waktu2 yg terbuang selama beberapa tahun sebelum ini.

Aku langsung nda sangka kalau mungkin aku buli kembali semula ke alam hidup ku yg sepatutnya. Alam hidup yg mengembalikan nostalgia zaman kanak-kanak ku dan membuatkan aku mengenal siapa diri ku semula yg selama ini aku semakin kehilangannya.

Maha Suci Allah...

Semoga inilah kepastiannya. Amin.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: