Wednesday 20 June 2012

Betul Betullah Betul

Sejak pindah rumah sewa hari tu (time masih tinggal di KK) sampailah skg aku sudah balik Pitas@kampung, masih belum ada kedudukan. Bagi penagih internet macam kita-kita ni (siapa baca entry ni skg dia juga penagih internet haha), memang terasa keazaban dunia juga sikit bila mana kita nda bulih online suka hati kita.

Ya, dua tiga hari baru dapat online sekali. Walaupun aku merupakan salah seorang pemakai hengpong Blackberry yg amat mudah mengakses (dan murah pula tu) internet namun di laman rumah aku dan juga dalam rumah aku indada linenya! Kalau ada pun sana kaki lima atas rumah mertua ku. Kalau awal pagi kamu limpas depan rumah (rumah kami di tepi jalanraya) dan nampak aku pigang dan tinguk hangpong sambil senyum, tersengih atau serius itu bukan  kerana aku bersms dengan kekasih gelap tetapi sedang berskandal dengan fb/emel/blog di kaki lima mertua ku ! Adakah sini yang limpas rumah aku hari-hari? Nah, tiada. anggap ja ada.

Apa yang menyedihkan, aku nda dapat share selalu apa yang sedang berlaku dalam hidup seharian sebab aku nda pandai mendraf entry.

Sekian dulu luahan pendek ini.

No comments: