Thursday 29 December 2011

Testing


rasa mau gelak pun ada, bila kemudahan ini sudah lama ada tapi aku pandang sepi, sekarangkan senang. bole update blog dengan pic2 melampau suda bila2 masa dan di man jua..

atas tu pic paling baru. wajah pemandu lesen p, alhamdulillah tercapai juga misi aku untuk memiliki lesen memandu akhir tahun ini. aku start ikut kelas bulan januari okey, disember baru siap kerana hampir2 give up mau teruskan. amali 8 jam aku ulang semula menjadi 16 jam. semangat kental untuk amali yang kedua, terus lulus ja ujian jpj. so aku boleh sudah meninggalkan 2011 dengan hati yang lega dan wajah di atas ialah wajah cuak berjinak2 mendrive sorang diri. nda sangka langsung suami aku yang gagah perkasa itu takut kalau aku yang drive. mulutnya macam murai, pep pop pep pop. bila drive sorang lagi steady dan confident sebab tiada tukang kritik di sebelah.


dan gambar atas yang nda berapa gojes ni ialah diambil pada minggu yang lalu. rasa macam wajah lebih suci tanpa mekap tebal buat masa ini. aku mekap ikut mood. kalau time tiada mood begojes-gojes mau juga mekap, siaplah. 

1 comment:

~ As ~ said...

iya mmg tu klau laki ikut sebelah...sama jg mcm bapa.. mcm la kita nda pndai drive ah..