Wednesday 8 May 2013

Horizon Hotel, Kota Kinabalu Yang Superb!

1 Mei, minggu lalu ada kawan aku namanya Hazman nama fbnya Hazman Man ngam2 out station di KK, jadi dia xda kawan mau jalan2, jadi kami tiga beranak datanglah sana pi jumpa dia. Dia ni kalau o.s mesti la tanggung makan minum, flight dan penginapan. Dia start os di sni pada bln okt ka thn lps tapi hari tu  dia stay di Palace Hotel. Macam biasalah kami tiga beranak klu datang, tido hotel dia. Sapa suruh dia minta temankan, kenalah tanggung penginapan sekali, wakwakwakaka! Suka! Hehe. Nasib duit mnyk Pitas-KK RM60 makan mnum aku nda claim sama dia. Hamboi, kawan bgni kan, bagus buang diparit la kan, main claiim segala... Cis! ok, gurau.

Di Palace hari tu aku ndala eksaited btl mau cerita sb hotel tu mcm biasa ja bg aku. lagipun ndalah mahal sgt. Bawah rm200 kot, aku sudah pernah tidur sna masa aktif MLM tahun 2010 so nda suda jakun bila dtg kali kedua. Tapi lain pula ceritanya sama Horizon ni sb ni kali ke2 juga aku datang tapi 1st tu kami kelas mekap ja, tiada menginap sni, so bila dtg mgu lalu barulah perasan keoseman hotel ni, lagi2 kami termenumpang muka tak malu tidur sni sma si Man, siap Man dan sorg member tidur luar atas lantai kami tiga beranak sedap kongker biliknya hahaha. Aku blg tidur luar pun ok tapi dah dia gedik srh kami bermaharajalela, aku ok ja (walaupun dlm hati tebal muka) haha. So sebelum aku membebel lebih panjang na tinguk kamu gambarnya.


Ruang tamu ada meja tulis dan tv...

Ni tandas di luar

Depan tandas ada ruang tamu, tu laki aku tengah duduk2..

Pemandangan di depan ialah Segama, pusat penjualan kain-main utama di KK.

Ni pemandangan sebelah kiri iaitu pejabat pos

bersambung.....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: