Monday 2 January 2012

Hari Bekerja

Rindunya keja opis..
Rindu kawan2...
Rindu bos, hehehe...

Hari ni bukan hari bekerja korang ja, aku pun banyak keja yang perlu disiapkan semuanya hari ni jugak kerana malam nanti ada pelawat datang rumah.. Kawan2 dari kL. Man, Jijah, Cik Dot dan Syima, yeay !!!

So keja2 yang perlu dibereskan hari ni, basuh baju, lipat kain, kemas rumah, sapu dan mop. Malangnya, belum sempat abiskan semua kain dibasuh, mop pun belum, bekalan air putus. Aku nampak ada traktor di tepi jalan sana, ini mesti paip pecah lagi ni.. Lantai ndala kotor sgt tapi mau juga mop, biar tetamu selesa. Harap2 belum petang sangat air sambung balik.

Jam7 malam, dorang akan sampai aport Man minta terus ke Upperstar, Suria. Nah kejangkitan suda dia demam Upperstar ku. Best bah Upperstar di Suria tu. Cantik deconya.. Ada pc lagi untuk online.. Kalau mau buang2 boring sambil makan2 dan online, sanala tempat paling sesuai... Isk, nda sabar bawa dorang sana hehe..

Esok pula, pigi Manukan then kalau tiada plan lain, dinner di Anjung Selera, Tanjung Lipat. Tunggu update seterusnya...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Aki said...

wah.. sibuk ko kak.. ^_^.v.. He he he.. Hm, pasal tu gathering, bukan tida mo jemput kakak, tapi, nda dapat kontek kakak ba.. ada tu sa update2 selalu di Blog.. :-p