Thursday 24 May 2012

Sibuk !



Sudah lama aku menyepi.... Hanfon bb aku tiba-tiba nda buli masuk emel jadi untuk hantyar emel mau update pun nda dapat....

Setelah sekian lama merasa diri tidak fotogenik lalu malas berhambar, yg atas tu gambar terbaru ku masa kursus Pelancaran Kor Tani untuk Zon Sabag di Kota Kinabalu baru-baru ini. Walaupun aku bukan staff Peladang lagi tapi segala aktiviti yang mampu aku sertai, aku akan hadir.

Itu wajah ku selepas mengalami penambahan berat badan sebanyak 3kg. Sudah lama naik tapi bari kini (kot) aku bagitau jumlah kg hehehe...

Untuk makluman, sudah sebulan kami menetap di kampung. So far semuanya so good. Bisnes pun alhamdulillah mula mendapat sambutan. Satu hal yang aku belajar dari bisnes partner aku, keuntungan datangnya dari kemurahan hati bukannya kemahalan harga pada barang jualan kita. Betul. Ada di kalangan pelanggan merupakan rakan-rakan seperjuangan di LPP, minta diskaun gila2, kami turutkan saja walaupun pada pandangan mata kasar macam merugikan tapi tidak. Allah sayang orang yang murah hati. Berniaga bukan hanya untuk mendapatkan untung tetapi juga berbuat kebajikan kepada manusia lain. Alhamdulillah.

Terima kasih kepada suami, keluarga dan rakan-rakan yang memberi sokongan. Sayang kamu !!!


No comments: